BalkansTT Tirana-Trikala: 29 Giugno/6 Luglio
Per quelli chì anu tastatu Trieste-Tirana è sò stati colpiti da a magia di sti rigioni,
o per quelli chì sò digià un veteranu di i Balcani, avemu disignatu un caminu chì li purterà “in presenza di i dii“, esplorendu a formidabile catena montuosa trà l'Albania, Grecia è Macedonia di u Nordu, induve a storia è a mitulugia si mischianu cù a natura incontaminata.
I Grechi antichi - chì sapia assai- creanu una civilisazione strasurdinaria sviluppendu l'arti è u cummerciu nant'à e sponde dolci di u Mediterraniu, ma i Dii li mettenu quì, in cima di muntagne quasi inaccessibili, chì simbulizeghja a so maestà è u putere. È U.S, novu Centauri, omi ruggiti nantu à dui roti, esploreremu i terri di u mitu induve si parlava l'Aromanian anticu, Lingua rumantica di i Balcani miridiunali. L'ascensione à e cime più alte serà una vera impresa, ogni passu intrisu di leggende è miti, avanzendu trà paisaghji maestosi è santuari antichi, pozzi sacri, surgenti e grotte legendarie, custodi di sicreti è meraviglie di u passatu; una volta ghjunghje à a cima, sarete ricumpinsatu cù vedute celesti è u sensu di esse accoltu in un spaziu suspesu trà a realità umana è divina.
Un viaggio molto bello (attraverso un territorio assai tosto, che richiede particolare spirito di adattamento) che proponiamo in tre versioni:
- OFFROAD DURO che alterna splendide strade a tanto offroad di livello impegnativo, favoloso per guidatori con buona esperienza ed allenamento in sella a moto tuttoterreno di stazza media/leggera.
- OFFROAD SOFT come l’Hard, alterna splendide strade in asfalto ai tratti più scorrevoli in offroad, che sono quelli spesso più belli paesaggisticamente! Godibilissimo da qualunque guidatore con media esperienza in sella a qualsiasi moto tuttoterreno, anche le bicilindriche più ciccione! 🙂
- À A STRADA tuttu asfaltu dedicatu à i moto di strada.
Pianu
Ghjornu 1 • Dumenica 29 Ghjugnu 2025
Tirana: Preparamu per l'avvenimentu! Reunione dopu meziornu à l'hotel in Tirana – magnet 18,00 briefing è seguita da una prima cena cunviviale
Ghjornu 2 • Luni 30 Ghjugnu
Versu pesante, lu “A cità di centu Windows”
A caravana parte da Tirana, cù Gruppo Stradale è OFF Soft chì stende a pruvincia SH3, mentre chì u Gruppu OFF affronta immediatamente una strada di terra affascinante in muntagna. In dopu meziornu, u Gruppu Strada si dirige à punente per ghjunghje à Fier è scopre u situ archeologicu di Apollonia. Intantu, i dui gruppi OFF dirigenu versu Gramsh, affruntà u suggestivo Kleiner Pass. U ghjornu finisci in Berat, lu “A cità di centu Windows”, cù una visita guidata di a più antica università in Albania.
Circa 160 Km a strada e 200 l'OFF
Ghjornu 3 • Marti 1 Lugliu
Cuminciamu à cullà e muntagne …
U Gruppu Strada parte versu Polican è Corovode, traversant le canyon de la rivière Osum à Permet, cù una svolta à i suggestivi spa Petran. Intantu, u Gruppu Soft and Hard si immerse in una fabulosa strada di terra attraversu u Parcu Naturale Mali Tomorrit, dirigendu versu u pittorescu Kelcire. Da quì, sò spartuti in percorsi eccitanti, cù u Gruppu Soft chì scende da Bodar versu Permet è u gruppu Hard s'aventura in a cima di u Monti Tomorr.
Circa 130 Km a strada e 200 l'OFF
Ghjornu 4 • Marcuri 2 Lugliu
… in presenza di i dii
U gruppu di strada scende versu a fruntiera greca, poi cullà versu Korce è Pogradec attraversu a strada suggestiva di i laghi di Orid è Prespa in Macedonia. Intantu, l'OFF Hard Group si lancia in una strada di terra formidabile in u Parcu Kombetar, mentre chì l'OFF Soft esplora a strada di cunfini cù a Grecia, traversant le magnifique Parc Galligica. A ghjurnata finisce in Bitola per un meritatu riposu.
Circa km 250
Ghjornu 5 • Ghjovi 3 Lugliu
WOWwww … Parcu Pindov!
U gruppu di strada si dirige versu a fruntiera greca, traversu una strada scenica chì porta à u Lavu Kastoria è i boschi à nordu di u Parcu Pindov. I dui gruppi OFF godenu di un mischju di strade sterrate è asfaltate attraversu Selekta Planina è Pindov Park.
Circa 240 Km
Ghjornu 6 • Vennari 4 Lugliu
Semu senza fiatu in presenza di i Meteori
I dui gruppi OFF guidanu i veiculi off-road duru tuttu u ghjornu, mentre chì u Gruppu Strada si dirige versu Metsovo, sempre attraversu a vasta regione di Pindov Park, cù a pussibilità, se tuttu va bè, di una deviazione per visità e Gole di Vikos; u ghjornu culmina in Kalambaka, lu “Cità di i Meteori”.
Circa Km 210
Ghjornu 7 • Sabatu 5 Lugliu
Oghje avemu ghjucatu!
A matina visita guidata di Meteora, poi ghjucà, cù rotte differenziate ad hoc per ogni gruppu, in i formidabili paisaghji di u Parcu Pindov!
Circa 160 Km
Ghjornu 8 • Dumenica 6 Lugliu
vultemu à l'omu
Dicemu addiu cù una lacrima à l'affascinante Metsovo è camminemu longu a costa sudu di Aoos Spring Reserv Lake., e poi ghjunghje sin'à u lavu Ioannina cù una strada spettaculare, dove ci concediamo una breve sosta prima di imboccare l’autostrada che ci porterà al porto di Igoumenitsa.
Circa Km 170