• Balkans TT

    “7 Stati in 7 ghjorni "
    da Trieste à Tirana 22 – 29 Ghjugnu 2024

  • Balkans TT

    “in presenza di i dii "
    da Tirana à Trikala 30 Ghjugnu – 7 Lugliu 2024

  • Balkans TT

    “7 Stati in 7 ghjorni "
    da Trieste à Tirana 22 – 29 Ghjugnu 2024

  • Balkans TT

    “in presenza di i dii "
    da Tirana à Trikala 30 Ghjugnu – 7 Lugliu 2024

  • Balkans TT

    “7 Stati in 7 ghjorni "
    da Trieste à Tirana 22 – 29 Ghjugnu 2024

Balkans TT

BalkansTT hè natu in 2015 venite “Trieste-Tirana“, 7 statu in 7 ghjorni, à traversu i Balcani sittintriunali è cintrali; stu tour hè prupostu in trè versioni: Soft/Dur/100% Stradale da a 21 A al 28 Ghjugnu

Allora avemu avutu un gustu, è avemu cuncepitu un secondu itinerariu chì esplora e muntagne maestose trà l'Albania è a Grecia sittintriunali, chì vi purterà “in presenza di i dii“: l ' Tirana-Trikala“. Stu tour hè prupostu in trè versioni Soft / Hard / 100% Road da a 29 Ghjugnu à 6 Lugliu.

È questu annu “Chiudemu u circulu”, riturnendu da quella Trieste da quale avemu principiatu cù un viaghju chì hè un veru “cruiser à moteur” lungo l'incantevole costa adriatica, seguenti i percorsi diAssai serenu“. Questu tour hè prupostu in duie versioni Soft/100% Road da a 6 A al 13 Lugliu.

Seguici nantu pagina Facebook dedicata. REGISTRAZIONE APERTA

mancanu da u VIA …

0ghjorni,0ore0minuti0seconde

I BalcaniTT hè natu cum'è “Trieste Tirana”, 7 statu in 7 ghjorni, à traversu i Balcani sittintriunali è cintrali, l'ultima riserva di bellezza salvatica in u core di l'Auropa: frontiere infinite è seculi di storia in circa 2.000 chilometri da a Trieste cosmopolita è centru-europea à a più ghjovana capitale europea, Tirana. Questu tour, prupostu in trè versioni Soft / Hard / 100% Street da a 21 A al 28 Ghjugnu

Allora avemu avutu un gustu, è avemu cuncepitu un secondu itinerariu chì esplora e muntagne maestose trà l'Albania è a Grecia sittintriunali passendu vicinu à a Macedonia., immersa in l'incantu di un viaghju chì vi purterà “in presenza di i dii“: l ' “Tirana-Trikala”. Questu tour, prupostu in tre versioni Soft/Hard/100%Stradale da a 29 Ghjugnu à 6 Lugliu.

È questu annu “Chiudemu u circulu”, riturnendu da quella Trieste da quale avemu principiatu cù un viaghju chì hè un veru “cruiser à moteur” lungo l'incantevole costa adriatica, seguenti i percorsi diAssai serenu“, con infiniti zig-zag dalla cima delle montagne che precipitano sul mare fino a planare su spiagge da sogno. Questu tour hè prupostu in due versioni Soft/100%Stradale da a 6 A al 13 Lugliu.

Ogni settimana rappresenta un viaggio a sèe garantisce una indigestione di emozioni e bellezza, di volta in volta diverse; ma se siete di appetito così buono da immaginare di farvene una scorpacciata di due consecutive o -perchè no?!- tutte e tre in un boccone, abbiamo volentieri previsto una bella offertaandate a vedere inIscrizioni & Quote😉

BalkansTT Trieste-Tirana: 21/28 Ghjugnu

Un rallye mozzafiato in l'ultima riserva di bellezza salvatica in u core di l'Auropa.

7 statu in 7 ghjorni: inseme traverseremu cunfini infiniti è seculi di storia 2.000 chilometri à i Balkans, hè sempre statu un locu di scontru è di scontru trà i populi di e più diverse origini è culture.

Questa regione, digià riccu in un incantu peculiare solitario aspro, l'averemu cunnisciuta da un puntu di vista chì farà di i BalcaniTT una sperienza veramente indimenticabile.

Un "turismo di moto in natura", in trè versioni "tailor-made" secondu diversi gusti:
1. OFFROAD SOFT chì alterna strade splendide cù un veiculu off-road ligeru perfettamente piacevule da ogni cunduttore chì guida una strada enduro
2. OFFROAD DURO per quelli chì volenu veramente guidà in un offroad turisticu di livellu mediu
3. À A STRADA tuttu asfaltu dedicatu à i moto di strada.

Tutte e trè versioni daranu l'emozione di l'immersione totale in un ambiente naturali è umanu di intensità formidabile.

programma

Ghjornu 1 • Sabatu 21 Ghjugnu 2025
Preparamu per l'avvenimentu!
Reunione dopu meziornu in Trieste, poi attraversemu prestu a prima fruntiera è falemu inseme à Kozina (Slovenia) induve ci fermemu, in un puntu facilmente raggiungibile ancu da quelli chì ponu ghjunghje solu a sera. Minerale 19,00 briefing.
Circa 30 km a sud

Ghjornu 2 • Dumenica 22 Ghjugnu
Parcu Naziunale di Plitvice
Cumincianu à tastà i primi seccioni off-road, cù certi passaggi veramente spettaculari sospesi trà u mare è a muntagna, e poi inseme ghjunghjemu à u Parcu Naziunale di Plitvice. À a strada versu a Confederazione di Bosnia-Erzegovina visitemu u vechju avion DC3 abbandunatu vicinu à i tunnel di a basa anti-atomica. (abbandunatu) più grande d'Europa, poi passemu a dogana è ghjunghjemu in a vivace cità di Bihac induve passemu a notte.
Circa 300 km a sud

Ghjornu 3 • Luni 23 Ghjugnu
Highlands deserti in tutta a Bosnia
Facemu un longu trattu mistu di strada / off-road nantu à muntagne è altipiani quasi disabitati in u centru di a Bosnia-Erzegovina., sin'à Mostar (Bosnia-Erzegovina), fabulosa cità chì ci darà una serata incantevule sospesa nantu à u famosu ponte.
Circa 340 Km

Ghjornu 4 • Marti 24 Ghjugnu
Offroad da l'alba à u tramontu!
Forse a scena più bella, duru è eccitante di tutti i BalcaniTT, u tipu chì ferma in i vostri musculi per ghjorni è in i vostri ricordi per sempre!

Una ghjurnata sana fora di strada, eccettu per una piccula deviazione à meziornu per rinfriscà i tanki è i piloti. In tuttu u ghjornu ci sò vasti panorami; quellu chì ferma indeleblemente impressu in a nostra memoria è core abbraccia grossi sarcofagi di petra di l'epica medievale cù iscrizioni misteriose è figure umanoidi chì parenu extraterrestri... stupente.! È po dopu meziornu avemu da affruntà un canyon cun oltre 2.000 metri di precipiziu, cù curve di hairpin intagliate in a roccia finu à una gola assai stretta - hè megliu ùn dì micca ciò chì i lucali chjamanu!

U gruppu Soft / Stradale remonterà invece a spectaculare valle di Neretva è averà a disposizione tutta l'après-midi per godere di Sarajevo, a capitale magica di i Balcani, chì - dopu à u longu periodu tragicu di a guerra - ripiglià u so incantu!
Circa 160 km a sud

Ghjornu 5 • Marcuri 25 Ghjugnu
Versu u Montenegro
Si cuntinueghja à u sudu-est discendu a formidabile valle di Drina, è poi cuminciamu à immerse in u paisaghju salvaticu di e muntagne di Montenegro, finu à ghjunghje in u deliziosu paesi di muntagna di Zabljak.
Circa 200 km a sud

Ghjornu 6 • Ghjovi 26 Ghjugnu
il Durmitor, chì incantu!
Ùn ci hè micca parolle per discrive e meraviglie cunsirvate in e muntagne di u Parcu Durmitor, è in particulare l'area prutetta Biogradska Gora. Un ghjornu per campà è guidà, indimenticabile…
Circa 200 km a sud

Ghjornu 7 • Vennari 27 Ghjugnu
Vecchia Europa, Finu à ritruvà
Nous traversons le Kosovo immergés dans de grandes forêts sauvages pour nous diriger le long de la vallée du Drin vers les Dolomites dites albanaises jusqu'à la ville de Kukes., puntu di scontru trà l'acque di i dui fiumi più grandi di u paese.
Circa 250 km a sud

Ghjornu 8 • Sabatu 28 Ghjugnu
L'ultima "prova speciale" prima di l'arrivu!
Continuemu à u sudu cù un crescendo di guida: prima viaghjemu per una di e strade di terra più suggestive nantu à u fronte nord-est di a regione Diber, chì corre longu u fiume Drin., è dopu un galoppa longu è duru versu a nostra linea finale finale in Tirana. A strada di u gruppu di strada hè ugualmente spettaculare.
Circa 270 km a sud

BalkansTT Tirana-Trikala: 29 Giugno/6 Luglio

Per quelli chì anu tastatu Trieste-Tirana è sò stati colpiti da a magia di sti rigioni, o per quelli chì sò digià un veteranu di i Balcani, avemu disignatu un caminu chì li purterà “in presenza di i dii“, esplorendu a formidabile catena montuosa trà l'Albania, Grecia è Macedonia di u Nordu, induve a storia è a mitulugia si mischianu cù a natura incontaminata.

I Grechi antichi - chì sapia assai- creanu una civilisazione strasurdinaria sviluppendu l'arti è u cummerciu nant'à e sponde dolci di u Mediterraniu, ma i Dii li mettenu quì, in cima di muntagne quasi inaccessibili, chì simbulizeghja a so maestà è u putere. È U.S, novu Centauri, omi ruggiti nantu à dui roti, esploreremu i terri di u mitu induve si parlava l'Aromanian anticu, Lingua rumantica di i Balcani miridiunali. L'ascensione à e cime più alte serà una vera impresa, ogni passu intrisu di leggende è miti, avanzendu trà paisaghji maestosi è santuari antichi, pozzi sacri, surgenti e grotte legendarie, custodi di sicreti è meraviglie di u passatu; una volta ghjunghje à a cima, sarete ricumpinsatu cù vedute celesti è u sensu di esse accoltu in un spaziu suspesu trà a realità umana è divina.

Un viaggio molto bello (attraverso un territorio assai tosto, che richiede particolare spirito di adattamento) che proponiamo in tre versioni:

  1. OFFROAD DURO che alterna splendide strade a tanto offroad di livello impegnativo, favoloso per guidatori con buona esperienza ed allenamento in sella a moto tuttoterreno di stazza media/leggera.
  2. OFFROAD SOFT come l’Hard, alterna splendide strade in asfalto ai tratti più scorrevoli in offroad, che sono quelli spesso più belli paesaggisticamente! Godibilissimo da qualunque guidatore con media esperienza in sella a qualsiasi moto tuttoterreno, anche le bicilindriche più ciccione! 🙂
  3. À A STRADA tuttu asfaltu dedicatu à i moto di strada.

Pianu

Ghjornu 1 • Dumenica 29 Ghjugnu 2025

Tirana: Preparamu per l'avvenimentu! Reunione dopu meziornu à l'hotel in Tirana – magnet 18,00 briefing è seguita da una prima cena cunviviale

Ghjornu 2 • Luni 30 Ghjugnu

Versu pesante, lu “A cità di centu Windows”
A caravana parte da Tirana, cù Gruppo Stradale è OFF Soft chì stende a pruvincia SH3, mentre chì u Gruppu OFF affronta immediatamente una strada di terra affascinante in muntagna. In dopu meziornu, u Gruppu Strada si dirige à punente per ghjunghje à Fier è scopre u situ archeologicu di Apollonia. Intantu, i dui gruppi OFF dirigenu versu Gramsh, affruntà u suggestivo Kleiner Pass. U ghjornu finisci in Berat, lu “A cità di centu Windows”, cù una visita guidata di a più antica università in Albania.
Circa 160 Km a strada e 200 l'OFF

Ghjornu 3 • Marti 1 Lugliu

Cuminciamu à cullà e muntagne …
U Gruppu Strada parte versu Polican è Corovode, traversant le canyon de la rivière Osum à Permet, cù una svolta à i suggestivi spa Petran. Intantu, u Gruppu Soft and Hard si immerse in una fabulosa strada di terra attraversu u Parcu Naturale Mali Tomorrit, dirigendu versu u pittorescu Kelcire. Da quì, sò spartuti in percorsi eccitanti, cù u Gruppu Soft chì scende da Bodar versu Permet è u gruppu Hard s'aventura in a cima di u Monti Tomorr.
Circa 130 Km a strada e 200 l'OFF

Ghjornu 4 • Marcuri 2 Lugliu

… in presenza di i dii
U gruppu di strada scende versu a fruntiera greca, poi cullà versu Korce è Pogradec attraversu a strada suggestiva di i laghi di Orid è Prespa in Macedonia. Intantu, l'OFF Hard Group si lancia in una strada di terra formidabile in u Parcu Kombetar, mentre chì l'OFF Soft esplora a strada di cunfini cù a Grecia, traversant le magnifique Parc Galligica. A ghjurnata finisce in Bitola per un meritatu riposu.
Circa km 250

Ghjornu 5 • Ghjovi 3 Lugliu

WOWwww … Parcu Pindov!
U gruppu di strada si dirige versu a fruntiera greca, traversu una strada scenica chì porta à u Lavu Kastoria è i boschi à nordu di u Parcu Pindov. I dui gruppi OFF godenu di un mischju di strade sterrate è asfaltate attraversu Selekta Planina è Pindov Park.
Circa 240 Km

Ghjornu 6 • Vennari 4 Lugliu

Semu senza fiatu in presenza di i Meteori
I dui gruppi OFF guidanu i veiculi off-road duru tuttu u ghjornu, mentre chì u Gruppu Strada si dirige versu Metsovo, sempre attraversu a vasta regione di Pindov Park, cù a pussibilità, se tuttu va bè, di una deviazione per visità e Gole di Vikos; u ghjornu culmina in Kalambaka, lu “Cità ​​di i Meteori”.
Circa Km 210

Ghjornu 7 • Sabatu 5 Lugliu

Oghje avemu ghjucatu!
A matina visita guidata di Meteora, poi ghjucà, cù rotte differenziate ad hoc per ogni gruppu, in i formidabili paisaghji di u Parcu Pindov!
Circa 160 Km

Ghjornu 8 • Dumenica 6 Lugliu

vultemu à l'omu
Dicemu addiu cù una lacrima à l'affascinante Metsovo è camminemu longu a costa sudu di Aoos Spring Reserv Lake., e poi ghjunghje sin'à u lavu Ioannina cù una strada spettaculare, dove ci concediamo una breve sosta prima di imboccare l’autostrada che ci porterà al porto di Igoumenitsa.
Circa Km 170

BalkansTT SERENISSIMA: da Igoumenita a Trieste da a 6 A al 13 lugliu

Con questa proposta “Chiudemu u circulu” del nostro amore per i Balcani, tornando da quella Trieste da cui siamo partiti con
un percorso che è una vera e propria “cruiser à moteur” lungo l'incantevole costa adriatica, seguendo le rotte della “Assai serenu”; tesseremo infiniti zig-zag dalla cima delle montagne che precipitano dal blu del cielo a quello del mare fino a planare su spiagge da sogno e poi di nuovo su su su fino a sfiorare nuovamente il cielo. Ci godremo, con un percorso più rilassante, quelle meravigliose regioni marine che nei primi due tour possiamo appena intravvedere, quasi fossero un miraggio. Paesaggisticamente sublime e spettacolare come emozione di guida: letteralmente in alcuni tratti metteremo quasi le ruote in acqua

Questo tour è proposto in due versioni:

  1. OFF ROAD SOFT: chì alterna strade splendide cù un veiculu off-road ligeru perfettamente piacevule da ogni cunduttore chì guida una strada enduro
  2. À A STRADA: tuttu asfaltu dedicatu à i moto di strada.

Pianu

Ghjornu 1 • Dumenica 6 Lugliu 2025
Preparamu per l'avvenimentu!
Appuntamento nel pomeriggio a Igoumenitsa, un porto tranquillo dove preparare i marinai e le barche a 2 ruote alla traversata! 🙂 Cena insieme e poi briefing.

Ghjornu 2 • Luni 7 Lugliu
da Igoumenitsa a Girocastro
Ci dirigiamo verso le montagne greche dell’entroterra, trà strade panoramiche è paesi tradiziunali circundati di verde. Traversò a fruntiera in Albania, la route serpente à travers des vallées et des hauteurs sauvages, offre viste spettaculari è curve chì aumentanu a guida. Arrivemu à Girocastro, Cità ​​Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, famosa per a so imponente fortezza è u centru storicu ottomanu, cù case di petra caratteristiche è una atmosfera chì vi porta in u tempu.
Circa 150 km a sud

Ghjornu 3 • Marti 8 Lugliu
da Gjirokastra à Scutari
Da Girokastra, cuntinuemu a costa albanese, traverse una serie di panorami mozzafiato lungo il Mar Ionio. Strade sinuose ci portanu trà baie spettaculari, spiagge d'oru è scogliere affacciate nantu à u mare cristallino, dà emozioni à ogni volta; ci fermemu ogni tantu in lochi pittoreschi per ammirazione di a vista è tastà a cucina lucale. Continuemu à nordu versu Scutari, induve u lavu di Skadar ci accoglie è un centru storicu riccu di storia, cultura e atmosfera vivace.
Circa 300 km a sud

Ghjornu 4 • Marcuri 9 Lugliu
da Scutari a Cetinjie
Un ghjornu inebriante per dì u minimu! Fighjemu tuttu u latu occidentale di u Lavu Skadar, chì in a parti più alta guasi attira fiordi, poi ci tuffamu in capu versu Budva, perla di a costa montenegrina, cù u so centru storicu medievale circundatu da mura veneziane chì cuntene un affascinante labirintu di strade ciottolate, dumandò, picculi piazze è vedute di u mare, una atmosfera intemporale à quale dedichimu una visita ben meritata! Ma u megliu hè ancu da vene: andemu à u nordu versu Kotor - da quale u più grande fiordu in tutta l'Europa piglia u so nome- e risaliamo una incredibile serpentina di tornanti che vi farà vivere una esperienza unica al mondo!!
Circa 200 km a sud

Ghjornu 5 • Ghjovi 10 Lugliu
da Cetinjie al Biokovo
Quella strada che vi ha fatto impazzire ieri al tramonto la ripercorriamo in discesaancora più ubriacante così a precipizio sul mare (a proposito, ubriacante in senso poetico, okkio ad azzeccarle tutte e nella giusta combinazione le curve, altrimenti vi ripeschiamo in fondo al fiordo! 🙂 Arriviamo a Kotor e qui possiamo riprendere respiro; Kotor è una città ricca di storia, patrimonio UNESCO, un labirinto di stradine acciottolate dominato dalla maestosa Cattedrale di San Trifone, con le antiche mura che salgono fino alla Fortezza di San Giovanni regalando una vista panoramica mozzafiato sulla baia. Ma è già ora di ripartire, u prugramma oghje hè straordinariamente intensu, cumpresi certi sviamenti via ferry trà a penisula di Trstenica è e meravigliose isule di Hvar è Korcula.
Circa 300 km a sud

Ghjornu 6 • Vennari 11 Lugliu
dal Biokovo è Zadar
Cù una strada ben fissata versu u Nordu-Ovest, cuntinuemu à vaghjime trà u mare è a muntagna – vi sò spoiled a scelta trà i piacè di unu è l 'altru! Una visita à u centru storicu di Split hè inevitabbile, una passeggiata intornu à Sibenick, allora ancu quelli chì anu un swimsuit sottu u so vestitu è ​​l'alette invece di stivali di motocicletta ùn puderanu micca mancà almenu una escursione in u Parcu Naziunale di Krka.!!
Circa 250 km a sud

Ghjornu 7 • Sabatu 12 Lugliu
chì Zadar è Trieste
Ghjornu difficiule, cù l'anima stracciata trà l'orizzonte di a casa chì si pò intravede avà è e bellezze maravigghiusu chì ci vole à salutà; corsa tutta a penisula di Pag hè campà un sognu lunare, mentri u trattu più sittintriunali di u storicu “Jadranska-Magistrala”, avà chì l'autostrada chì va da l'Italia à Zara hè stata finita, hè tornatu à u godimentu libidinoso sulitariu di noi motociclisti. È hè ora di vultà un'ultima volta, è dite addiu à i nostri cù una lacrima “Assai serenu” – per furtuna, simu cunsulati da u charme inimitabile di Trieste!
Circa 300 km a sud

Ghjornu 8 • Dumenica 13 Lugliu
L'ultima "prova speciale" prima di l'arrivu!
E’ tempu di circà più; un abbracciu di salutu, perchè da Trieste i nostri chjassi divergenu, ma l'emozioni vissute inseme sta settimana “Assai serenu” custituiranu un tesoru chì ci legherà per sempre, trà noi è cù stu Mari!

Azzioni

DURO (per tutti i tour): procedi immediatamente à 1340,00
SOFT (per tutti i tour): procedi immediatamente à 1240,00
STRADA (per tutti i tour): procedi immediatamente à 1090,00

PASSAGER (furnitu solu in a versione “strada” di i tour): procedi immediatamente à 990,00

SUPPLEMENTU SINGU: procedi immediatamente à 250,00 (l'iscrizioni si apre u 1u di ferraghju, è secondu a dispunibilità)

PER ESSERE AGGUNTU: procedi immediatamente à 100,00 tassa di iscrizzione per ogni participante – capisce: Assicuranza di viaghju AXA, A participazione à l'avvenimentu hè riservata à i membri di Tamoè ASD o altre cumpagnie di u circuitu ENDAS (polo + stickers di l'avvenimenti), Agenzia FEE, urganizazione tecnica.

Assicuranza opzionale annullamentu di u tour: all'incirca 6% di a tarifa tutale di viaghju.

Iscrizzione da 10 maghju 2025, sottumessu à a prima stanchezza di i lochi.

ATTENZIONE: U passaportu validu per almenu sei mesi da a fine di u viaghju hè necessariu.

Per firmà compie sta forma è manda lu à Giovanni Silva: info@viaggiinmoto.net

Un accontu di Euro hè necessariu à a registrazione 500,00 – chì serà rimbursatu cumplettamente se u viaghju hè annullatu.

U saldo deve esse pagatu da 60 ghjorni da a partenza.

A tarifa di participazione per i BalkansTT include:
7 mezza pensione (sughjornu diminuìu + marcatura + cena) in una camera doppia / doppia in un hotel di trè stelle. Spese mediche è assicurazione di furtu di bagaglii.

Coordinatori italiani in moto, assistenza cù veiculi di supportu è trasportu di bagaglii per versioni OFFROAD SOFT, DURO di tutti i tour (dunque e versioni stradali sò escluse). Roadbook di l'itinerariu.

A tarifa di participazione per i BalkansTT NON include:

  • Bevande è extra à i ristoranti. Pranzu di meziornu. Ingressu à i lochi turistici. Trasferimenti in taxi in cità. Cunsiglii per visite à l'edificazioni religiose.
  • Assicuranza RC per i paesi di destinazione quandu ùn hè micca inclusu in a vostra carta verde.
  • Assistenza stradale persunale è assicurazione di rimpatriu di motocicletta (es. Europ Assistance, da esse stipulatu da u cliente).
  • Assicuranza opzionale annullamentu di u tour (cum'è per e cundizioni di pulitica prisenti in l'allegatu mandatu / consegnatu cù stu prugramma).

Vi invitemu à cunsiderà attentamente l'uppurtunità di piglià pulitiche cù a cobertura sopra citata.
Tuttu ciò chì ùn hè micca coperto in l'articulu : "U prezzu include".

Ogni settimana rappresenta un viaggio a sèe garantisce una indigestione di emozioni e bellezza, di volta in volta diverse; ma se siete di appetito così buono da immaginare di farvene una scorpacciata di due consecutive o -perchè no?!- tutte e tre in un boccone, abbiamo volentieri previsto una bella offerta:

  • 10% scontu nantu à a quantità tutale per quelli chì participanu 2 tour consecutivi;
  • 20% scontu nantu à a quantità tutale per quelli chì participanu à tutte e 3 mi gira.

Penalità di annullamentu di viaghju:
50% di l'ammontu tutale dovutu finu à 30 ghjorni da a partenza;
Da u 29esimu ghjornu à a partenza, a quantità tutale di u viaghju serà penalizzata.

Ogni tour serà cunfirmatu cù almenu 15 participanti.

Paolo Ciapessoni

Cuminciò a so sperienza cum'è viaghjatore assai prestu, visitendu a maiò parte di i cuntinenti, andendu in lochi pocu frequentati è fora di e rotte turistiche..
Per anni hà travagliatu cum'è guida esperta in destinazioni è urganizeghja spidizioni in diverse parti di u mondu, in particulare l'Africa è i Balcani.
Cullaburatore di a rivista Mototurismo, ghjucà u rolu di parlante in l'attellu di navigazione cù l'aiutu di i dispositi satellitari.

Andrea Leggieri

Da più di un quartu di seculu urganizeghja excursioni è manifestazioni in moto in Italia è in u mondu, da l'Africa à l'Asia.
Hà sempre avutu una relazione speciale d'affettu cù i Balcani, avè vissutu è travagliatu assai tempu prima è durante a tragica guerra civile chì li hà insanguinatu in l'anni novanta..
Appena e cundizioni permettenu, urganizatu a "Cavalcata di Caschi Blu per a Pace", accumpagna belli gruppi di motociclisti per purtà un missaghju di pace - cliccate quì per scopre u rapportu nantu à a prima edizione -, è avà hè assai cuntentu di pudè vultà cù un avvenimentu interamente dedicatu à u divertimentu è u divertimentu nantu à duie rote!

Giovanni Silva

Sò un motociclista è un agente di viaghju per più di 30 anni, cù u prughjettu Moto Rendez-Vous Vogliu unisce passione è prufessiunalità in a pianificazione di viaghji in moto.
Da e prime sperienze di motocicletta in Europa à e successive in America è in Africa cù e moto di strada è enduro, Ùn aghju mai cessatu di viaghjà in moto è di fà enduro.
Dapoi qualchì annu aghju acquistatu a qualificazione di istruttore di guida off-road per a Federazione Motociclista è in parte di u prugettu Enduro Trail., Dirigeu una Scola di Enduro per maxi enduro cù u scopu di insignà à tutti quelli chì anu moto di più di 150Kg, i sicreti di l'enduro è u piacè di allargate i vostri orizonti in motocicletta.

Email: info@balkanstt.org

Telefonu:
Andrea Leggieri +39 393 4690651

Paolo Ciapessoni +39 348 8551518

TRAF TRAVEL DI BGS CORSAIR Srl
Via Romagnosi, 52 • 29121 Piacenza

Riferente: Giovanni Silva
Tel. +39 328 8430292
Email:

© Copyright Tamoe STRADEFUORI A.S.D. - Via Arrigo Boito, 3 48012 Bagnacavallo (RA) - CF: 92102470397 | Pulitica di privacy | Pulitica di Cookie | insignamentu