BalkansTT Tirana-Trikala Hard/Soft/Stradale
da a 30 Ghjugnu à 7 Lugliu 2024
I Grechi antichi - chì sapia assai- creanu una civilisazione strasurdinaria sviluppendu l'arti è u cummerciu nant'à e sponde dolci di u Mediterraniu, ma i Dii li mettenu quì, in cima di muntagne quasi inaccessibili, chì simbulizeghja a so maestà è u putere.
È U.S, novu Centauri, omi ruggiti nantu à dui roti, esploreremu i terri di u mitu induve si parlava l'Aromanian anticu, Lingua rumantica di i Balcani miridiunali, fra sud-est dell'Albania, Macedonia di u Nordu, è a catena montuosa di l'estremu nordu di a Grecia.
L'ascensione à e cime più alte serà una vera impresa, ogni passu intrisu di leggende è miti, avanzendu trà paisaghji maestosi è santuari antichi, pozzi sacri, surgenti e grotte legendarie, custodi di sicreti è meraviglie di u passatu; una volta ghjunghje à a cima, sarete ricumpinsatu cù vedute celesti è u sensu di esse accoltu in un spaziu suspesu trà a realità umana è divina.
Chì vi piacerà di più? I percorsi, tutti di una straordinaria intensità, oppure la vibrazione mistica, che ha il suo culmine nella visita alle Meteore?!?
Unisciti à noi in questa avventura straordinaria, induve a storia è a mitulugia si mischianu cù a natura incontaminata, elevenduci à a presenza di i Dii...
Pianu
Ghjornu 1 • Dumenica 30 Ghjugnu 2024
Tirana: Preparamu per l'avvenimentu! Reunione dopu meziornu à l'hotel in Tirana – magnet 18,00 briefing è seguita da una prima cena cunviviale
Ghjornu 2 • Luni 1 Lugliu
Versu pesante, lu “A cità di centu Windows”
A caravana parte da Tirana, cù Gruppo Stradale è OFF Soft chì stende a pruvincia SH3, mentre chì u Gruppu OFF affronta immediatamente una strada di terra affascinante in muntagna. In dopu meziornu, u Gruppu Strada si dirige à punente per ghjunghje à Fier è scopre u situ archeologicu di Apollonia. Intantu, i dui gruppi OFF dirigenu versu Gramsh, affruntà u suggestivo Kleiner Pass. U ghjornu finisci in Berat, lu “A cità di centu Windows”, cù una visita guidata di a più antica università in Albania.
Circa 160 Km a strada e 200 l'OFF
Ghjornu 3 • Marti 2 Lugliu
Cuminciamu à cullà e muntagne …
U Gruppu Strada parte versu Polican è Corovode, traversant le canyon de la rivière Osum à Permet, cù una svolta à i suggestivi spa Petran. Intantu, u Gruppu Soft and Hard si immerse in una fabulosa strada di terra attraversu u Parcu Naturale Mali Tomorrit, dirigendu versu u pittorescu Kelcire. Da quì, sò spartuti in percorsi eccitanti, cù u Gruppu Soft chì scende da Bodar versu Permet è u gruppu Hard s'aventura in a cima di u Monti Tomorr.
Circa 130 Km a strada e 200 l'OFF
Ghjornu 4 • Marcuri 3 Lugliu
… in presenza di i dii
U gruppu di strada scende versu a fruntiera greca, poi cullà versu Korce è Pogradec attraversu a strada suggestiva di i laghi di Orid è Prespa in Macedonia. Intantu, l'OFF Hard Group si lancia in una strada di terra formidabile in u Parcu Kombetar, mentre chì l'OFF Soft esplora a strada di cunfini cù a Grecia, traversant le magnifique Parc Galligica. A ghjurnata finisce in Bitola per un meritatu riposu.
Circa km 250
Ghjornu 5 • Ghjovi 4 Lugliu
WOWwww … Parcu Pindov!
U gruppu di strada si dirige versu a fruntiera greca, traversu una strada scenica chì porta à u Lavu Kastoria è i boschi à nordu di u Parcu Pindov. I dui gruppi OFF godenu di un mischju di strade sterrate è asfaltate attraversu Selekta Planina è Pindov Park.
Circa 240 Km
Ghjornu 6 • Vennari 5 Lugliu
Semu senza fiatu in presenza di i Meteori
I dui gruppi OFF guidanu i veiculi off-road duru tuttu u ghjornu, mentre chì u Gruppu Strada si dirige versu Metsovo, sempre attraversu a vasta regione di Pindov Park, cù a pussibilità, se tuttu va bè, di una deviazione per visità e Gole di Vikos; u ghjornu culmina in Kalambaka, lu “Cità di i Meteori”.
Circa Km 210
Ghjornu 7 • Sabatu 6 Lugliu
Oghje avemu ghjucatu!
A matina visita guidata di Meteora, poi ghjucà, cù rotte differenziate ad hoc per ogni gruppu, in i formidabili paisaghji di u Parcu Pindov!
Circa 160 Km
Ghjornu 8 • Dumenica 7 Lugliu
vultemu à l'omu
Dicemu addiu cù una lacrima à l'affascinante Metsovo è camminemu longu a costa sudu di Aoos Spring Reserv Lake., e poi ghjunghje sin'à u lavu Ioannina cù una strada spettaculare, induv'ellu ci permettemu una breve tappa prima di piglià l'autostrada chì ci purterà à u portu di Igoumenitsa per u ritornu in Italia..
Circa Km 170