"L'omu ùn campa micca solu da a polvara" – cum'è dice u sage -, cusì i percorsi adorati nantu à e strade di terra meritanu à volte d'alternà alcuni itinerarii nantu à l'asfaltu, cumbinendu u piacè di guidà per e strade secondarie cù u piacè di tastà specialità tipiche, in u quadru di un spiritu generale di scuperta di u territoriu.
È chì occasione megliu chè "FURBINENtreffen", u primu è inimitabile riunione corsu, da a 2000 l’alternativa italiana all’Elenfantentreffen, un avvenimentu imperdibile per tutti i ciclisti in cerca di piacè nantu à a costa Sorrentina è Amalfitana.
Dopu l'arrestu furzatu per via di Covid, sta 22ª edizione, nantu à e note di a famosa aria, serà veramente straordinariu è irrepetibile!
Appuntamentu da a 4 A al 6 di marzu per dì addiu à l'inguernu è per andà versu a primavera, godendu camini cù mille mille curve chì parenu apposta per sublimà a nostra passione à duie rote, immersa in panorami di bellezza mediterranea travolgente affacciata nantu à u mare; un'ospitalità imbattibile per cordialità e calore, una indigestione implacable di fabulose spicialità culinaria chì alterna a muntagna cù u pesciu, l'incantu di u paese anticu di Sorrentu, nel cui cuore faremo base in un lussuoso Hotel a 4 stelle – tutte le info sul sito dedicato www.furbinentreffen.it
Dice il saggio che chi viene al Sud piange due volte, quando arriva e quando parte, e ricordati che come di consueto le iscrizioni si apriranno allo scoccare del Capodanno – ti aspettiamo, fatti FURBINEN anche tu! 🙂