REGULATION
La partecipazione è riservata agli iscritti a “Tamoè” ASD, o ai tesserati ENDAS in corso di validità
Pigghiannu a causa contu di la biddizza e lu granni uspitalità di i territorii chì noi hôtes, comu urganizatori “SUPERBUS” avemu m'aspettu, da tutti i participanti à u ballò,, al di là del rispetto pieno del “rigulamenti” formale, un testu spécimen di u versu di primura, curiosità è mente chi distingui u veru motoviaggiatori.
Aglientu, i riunioni era spùticu caratteru touristique, a scuperta di un antica cuntrata di bellezza unspoiled è u stilu, di i so paisaghji è a so cultura universalmente festighjeghja, dunau a lu nubiltà è cumpurtamentu di pirsuni ca hannu lu privilegiu di campà ci.
I imprissioni, I respireremo, si vi tastà ecstatic, incù l 'razia si merita è chì t'inspira, Chì sumena daretu à noi un leggerissimu colophon tassiddatu è una memoria di grotte, cum'è un introitu à numerosi addiu.
So l 'urganizzazzioni d' “SUPERBUS” si riserva la facoltà di non accettare, o à espelliri in ogni tempu, in u so solu discretion, ogni micca una prisenza in accordu cu u spiritu di u sopra,.
Per u restu, “SUPERBUS” Hè un stradellu chì segue nant'à e strade strasurdinariu, asfaltata è ùn, aperta à trafficu nurmali, cusì ognunu hè direttamente nicissarii à cunduce u rispettu pianificazione incù u Code Vergogna e qualunqui avutra norma legale è u sensu cumunu, e iddu è pirsuna so rispunsabilità per i vostri cumpagni e cunsequenze.
Per qualsiasi evenienza, semu disponibile à u solitu contatti.