I principali ngridienta dâ cucina "Dust&Gloria à i strati Eroica”© in Eclissi " ch'elli sò:
– i gastrunomi Italian: campagne è e muntagne di Toscana, famosu in u mondu di u valore panurama unicu è u parapiglia e ricchezze di l 'arti e la storia, esse ammirata da un puntu zenne privilegiu di vista,: quelli chì e strade bianche chì à noi, cunduceranu di chilomitri sò anni luci luntanu da la facci di u béton è trafficu;
-u Motorrad più passiunanti: Needless pinghje lu, ognunu di voi cunnosce bè u chills chì a so bicicletta sà suscitargli. U enduro in particulare hannu statu capaci di a riscrìviri una nova epupea di i dui roti, apertura fruntiere, qualchì volta ancu dopu à fantasia, di novu orizonti. polvera è i ricordi di tanti grandi aventure è chjuchi dighjà vissutu in quelli vechji anu custruitu-in; u più recenti tecnulugia chi prumetti a sentimu a casa ancu à destinazioni luntani. Ma sò grande, o picculu, novu, o, vintage, rinumatu, o cumbattimentu, basi, o accessoriatissime, Li sacciu comu a fari u più impurtanti di u energie:
-i passioni, a sentu bè, nsemmula: cu si vende, ind'a me propriu equitazione cascu nantu un génie pista assulanatu; nsemmula cu 'amichi, siddu iddi sò i più cari, o quelli chì dedicata à un peu, o à u frescu di una n'arbulu le leafy; assemi a la genti chi noi hôtes, curiosu è amichevuli di noi chè no simu di elli, è u so paese.
U programma di ballò hà da pruvà à mette tutti i participanti à i cundizioni di idiali d 'aviri sti piacè di a vita, in un rapportu di gran rispettu di a terra chì ci accoglie.
Da l'eroicu “Piena Quarta”, qualchi dumande chì sò spessu fatte da quelli chì ùn l'anu mai fatta nantu à a strada di L'Eroica.
Pò esse fattu cù una bicicletta da strada?
È, se fattu cù a dovuta prudenza, pò esse fattu in modu sicuru ancu cù biciclette da strada ( nudu, Bonneville, scrambler ecc…). Vi cunsigliu fermamente contr'à a super strada.
S'ellu piove o hà piuvitu i ghjorni passati, listessu si face bè senza periculu?
È, perchè e strade di terra sò fatte di ghiaia chì drena assai bè a pioggia, megliu cà l'asfaltu idro-drenante di l'autostrade, di sicuru qualchì pozzanghera puderia esse quì, ma nunda preoccupante o periculosu. Tenite sempre à mente chì e strade sò sempre assai bè mantenute.
Quante ore ci vole à copre tuttu u giru?
Per fà u megliu cunsigliu almenu 8 ore d'impegnu tutale, perchè:
-100 km sò di asfaltu, cusì 2 magnet. ( media 50 km / h)
-100 chilometri di sò di strade bianche, cusì 3 magnet. ( media 33,3 km / h)
-1 ora di foto si ferma longu a strada.
-2 ore trà u pranzu di pranzu + a tappa di l'essenza + varii è qualsiasi.
-Tutale 8 magnet, ma se pigliate di più per falla, hè ancu megliu.
Staghjoni cunsigliata?
Trà aprile è maghju hè perfettu, ma ancu u vaghjimu. Aprile / Maghju perchè e colline di u Val d'Orcia seranu un mudellu verde luminosu ”Colline irlandesi”, poca polvera, poca ghjente. Autunno perchè i vigneti di u Chianti seranu pieni di culori, trà verde, giallu è rossu. Sempre poca ghjente è sempre poca polvera. Estate per evità, troppu polvera è troppu ghjente troppu calda. D'invernu pò esse rimandatu se site un principiante perchè s'oscurisce troppu prestu è serebbe ubligatu à girà troppu prestu..
Siate sempre educatu cù e persone chì incontrate longu u caminu. Scuntrate parechji ciclisti, marchjadori ( una parte di u tour hè inclusa in u percorsu di a Via Francigena) è ancu ghjente à cavallu. Rallenta per ùn alzà a polvera, saluta è parte, cusì vi risparmiate alcuni accidenti
L'Eroica nantu à una motocicletta deve esse fatta almenu una volta in a vita!