Transumanza – zeru Edition

Transumanza nantu à a moto – edizione ZERO

11/14 Lugliu 2024

A trashumanza hè una tradizione antica, chì cù i seculi hà marcatu a storia è l'apparizione di i ghjente è di e terri d'Abruzzo.
Le "Tratturo Magno", a pista principale di pecuri, hè custituitu da una densa reta di camini d'erba - in certi casi autentichi “autostrade”, in altre corsie appena ricunnisciute- qui descendent des montagnes des Abruzzes et traversent des vallées, villages et petites villes jusqu'à atteindre les plaines du Tavoliere della Puglia.
In settembre i pastori viaghjanu longu cù e so bande versu u sudu, per circà pasture scongelate è climi più miti; è po in maghju vultemu è vultemu à u nordu, in casa, cerchendu l'erbe di muntagna chì sò appena spuntate dopu chì a neve si fusse, nantu à i pascoli mantenuti verdi da u clima di e muntagne d'Abruzzo.

L'edizione ZERO di “Transumanza nantu à a moto” inaugura una nova stagione di iniziative da “Eroica in Eclissi”: dì sempre “turisimu di moto in natura” si tratta, lentu è gentile, sicuru è divertente, ma chì da caminari nantu à i camini di terra chì si pò gode cù qualsiasi moto di tutti i terreni finisci per arrampicà nantu à chjassi assai più difficili, adattatu per scooters agili è ligeri, cilindri unichi di u tipu Honda CRF, Royal Enfield Himalayan, u gloriosu regnu o XT.

Avemu fattu qualchi esperimenti cum'è avanguardia solitaria, è avemu avutu una splutazioni – avà hè ora di una ispezione sperimentale in un picculu gruppu di lealisti eroici, cun unu digià bona sperienza di guida off-road, un gran desideriu di guidà è pruvà sè stessu, è cavallu motocicletta cù u pesu massimu di 160 kg, cù i so bagaglii in rimorchiu.

Durante u weekend da l'11 di lugliu à 14 Lugliu poi viaghjeremu longu u "Tratturo Magno" da Celanu à Foggia, longu à una pista da cunquistà chilometru per chilometru, è chì in certi lochi seranu da scopre o “inventà”, per un totale di strade di superficia naturali di circa 350 km versu u Sud. U ritornu serà invece nantu à strade asfaltate, secondaria è panoramica, per l'altri 250 km a sud.

prugramma russu

11/07: Mi scuntreraghju 19.00 à l'Hotel Restaurant “E Gole” in Celanu;
12/07: strada di circa 170 Km finu à Bagnoli del Trigno;
13/07: strada di circa 170 Km à Foggia;
14/07: distanza stradale di ca 250 Km ritornu à Celano.

A quota di participazione di 200 procedi immediatamente à hè una cuntribuzione à i costi di coordinazione generale; tutte e spese persunale (stà, prezzi, gasu, ecc.) sò a spese individuale.

Per unisce o riceve più infurmazione: Amedeo, cellula. 342.803.7602, mail <amedeo@eroiciinmoto.it>