zeru +: Polveri muturi elettrici&Gloria 2018
Sò particularmente felice è fieru di annunzià a novità di questa edizione 2018 di “pòlvara&Gloria“: a introduzione di un'altra categuria, “zeru +“, dedicatu à i muturi elettrici, accantu à i dui tradiziunali: “eroicu“, accunsentitu sin'à 31/12/1999 (è chì ridendu è scherzendu, annu à l'annu di a nostra riunione, sò diventendu avà veramente storicu), E “New Millenniu” da a 1 ghjennaghju 2000.
eiu sò, Sé chì ci hè sempre à qualchissia chì rende a bocca, pregiudizialmente, à u semplice auditu di “muturi elettrici”; I rispettu di l'idee di tutti, li mancaremu, ma seguitendu l'evoluzione di stu mutore in l'ultimi anni 10 anni aghju avutu l'uppurtunità di furmà una opinione assai ferma nantu à u sughjettu: u mutore elettricu hè senza dubbitu prufundamente sfarente di l'endotermica cun quale avemu cresciutu, ma dentru e so caratteristiche peculiare pò furnisce forme eccezziunali di usu praticu è, perchè nò, ancu di divertente!
Appressu à una bicicletta hè in my opinion una realità digià in pienu sviluppu: à quelli chì eranu intrigati da u putenziale di E-bikes, è in particulare bicicletta di muntagna cù assistenza pedale, UAUuuu avanzu quì chì preparate parechje sorprese notevuli, Da un rivista dedicata à certi occasioni di destinazione per pruvà una stella alternativa à e strade nantu à quale avemu digià apprezzatu in moto! 🙂
Senza parlà di i vitture ibridi, avà prevalente in u trafficu di i centri di e metropole; è per e rotte fora di e grande cità, bè!, Spergu di pruvà alcuni di i mudelli chì surtenu in i prossimi anni cù propulsione cumpritamenti elettrica!!
E muturi elettriche?! Arrivanu, venenu ancu, anzi sò digià quì: “Tacita” (chì hà digià participatu à unu di i nostri Eroi di l'inguernu, guidatu da nimu altru chè Franco Picco, à quale aghju fattu stand up 4 capelli chì ferma sempri! :-), “Muturi Zero“, “energicu” sò luntani da prototipi futuristichi, ma prudutti chì pudemu attraversà sempri è più spessu nantu à a strada.
Per questu a presentazione ufficiale di “pòlvara&Gloria” 2018 -à quale site invitati naturalmente!- averà da vene in unu di i primi centri italiani dedicati sanu à questu “New mondu”: l’appuntamentu hè per Saturday 17 Ferraghju à 18,00 à the “Workshop Elettricu talianu“, in Stradello Piradello 106 un Mòdena, ospiti di l'entusiasticu è cumpetente amicu Stefano Ferretti. in cortu, À prestu una “pòlvara&Gloria” 2018 veramente elettricante!! E si ùn mi crede micca, ascolta ciò chì vi dicenu sti bikers intervistati da u nostru amicu Motoreetto!