O le vaega autu o le fua "Efuefu&Gloria i luga o le auala Eroica”© i Lafo " latou:
– le silisili Italia: le nuu ma le mauga o Tuscany, lauiloa i le lalolagi atoa mo le taua laufanua tulaga ese ma le tamaoaiga ua salalau solo o faatufugaga ma talafaasolopito, e faamemelo e se manatu faamanuiaina extraordinarily: latou auala sinasina o le a taitaiina i tatou mo le kilomita e malamalama tausaga ese mai le mataga o le sima ma taavale;
-le uila afi sili ona manaia: Lē aogā e talanoa e uiga i ai, taitasi o outou silafia lelei le chills e silafia suscitargli lana uila. O le enduro i faapitoa ua mafai ai ona toe tusi se maoae fou o le uili e lua, tatalaina tuaoi, o nisi taimi e tusa lava pe manatunatuga, o tafailagi fou. O i latou matutua ua fausia-i le efuefu ma manatua o le tele o taaloga tele ma le laiti ua ola; tekinolosi aupito lata mai ua folafola mai ia lagona i le fale e oo lava i taunuuga mamao. Ae latou tele pe laiti, fou po o sēleselega vine, lauiloa po o le taua, accessoriatissime faavae o, Latou iloa le ala e liliu i luga o le sili atu le taua o le malosi:
-le lagona i lagona lelei, faʻatasi: ma le tagata lava ia, totonu o loʻu lava tietie pulou i luga o se ala taavale mugala; faatasi ai ma uo, pe latou e sili ona taugata po oi latou na feiloai i se fetaulaiga ala po o le paolo o se lauusiusi laau matagofie; faatasi ai ma le tagata o 'au i tatou, fia iloa ma faauo ia i tatou nai lo i tatou o ni oi latou ma lo latou atunuu.
O le a taumafai le polokalama o mea e tuu uma tagata auai i le tulaga lelei e fiafia ai i nei mea faafiafia o le olaga, i se sootaga o le faaaloalo tele mo le nuu e talia i tatou.
A cura dell’eroico “Quarta Piena”, alcune domande che spesso vengono fatte da chi il percorso de L’Eroica non l’ha mai fatto.
Si può fare con una moto stradale?
Si, se fatta con la dovuta cautela si fa tranquillamente anche con moto stradali ( naked, bonneville, scrambler ecc…). Sconsiglio vivamente le super stradali.
Se piove o ha piovuto nei giorni precedenti, si fa bene lo stesso senza pericoli?
Si, perchè le strade bianche sono composte da brecciolino che drena molto bene la pioggia, meglio dell’asfalto idrodrenante delle autostrade, certo qualche pozza potrebbe esserci, ma niente di preoccupante o pericoloso. Considerate sempre che le strade soono sempre molto ben manotenute.
Quante ore ci vogliono per percorrere l’intero giro?
Per farlo al meglio io consiglio almeno 8 ore di impegno totale, perchè:
-100 km sono di asfalto, quindi 2 uʻamea. ( media 50 km/h)
-100 km di sono di strade bianche, quindi 3 uʻamea. ( media 33,3 km/h)
-1 ora di soste fotografiche lungo il percorso.
-2 ore tra sosta pranzo+sosta benzina+varie ed eventuali.
-Totale 8 uʻamea, ma se ve ne prendete di più per farla è anche meglio.
Stagione consigliata?
Tra Aprile e Maggio è perfetto, ma anche l’autunno. Aprile/Maggio perchè le colline della val d’Orcia saranno di un verde acceso modello ”colline irlandesi”, poca polvere, poca gente. Autunno perchè le vigne del Chianti saranno piene di colori, tra il verde il giallo e il rosso. Sempre poca gente e sempre poca polvere. Estate da evitare, troppa polvere e troppa gente troppo caldo. In inverno è scongiliabile se siete alle prime armi perchè fa buio troppo presto e sareste costretti a fare il giro con troppa fretta.
Siate sempre educati con la gente che incontrate lungo il percorso. Incontrete molti ciclisti, camminatori ( parte del giro è compreso nel percorso della via Francigena) e anche gente a cavallo. Rallentate per non alzare la polvere, salutate e ripartite, così vi risparmierete qualche accidente
L’Eroica in moto almeno una volta nella vita va fatta!